Гейміфікація в e-commerce від КТС

Перетворити звичайний процес покупки техніки на цікаву гру! Як наш мембер компанія КТС використовує гейміфікацію для залучення клієнта та збільшення чеку

Вже 2 роки поспіль наш e-commerce учасник КТС використовує міні-гру в рітейлі. Зараз запущено лотерею бонусів на святковий період з неймінгом "Магія в кожному гаджеті". Механіка доволі проста та зрозуміла для користувача - потрібно вибрати одну із подарункових коробок, щоб отримати додаткову знижку на покупки.

Водночас такий підхід із залученням гри показує хороші результати, які впливають на показники продажів:

"Ми створюємо новий споживчий досвід для наших клієнтів, адже перетворюємо звичний процес покупки на гру. Гейміфікація - це тренд в рітейлі, який ми використовуємо вже більше двох років та бачимо, як це допомагає нам залучити нових користувачів на сайт, збільшити тривалість однієї сесії, збільшити чек та в результаті отримати додаткові продажі", - Yuliia Vorobei Chief Marketing Officer КТС.

Розробкою лендінгу із грою займалася інхаус команда ІТ-спеціалістів та маретологів. Сторінка має адаптивний дизайн під різну тематику маркетингових активностей.

Ознайомитися із грою та взяти участь можна за посиланням: https://ktc.ua/new_year_gift_2025.html?

Натискайте на коробку, щоб перевірити свою удачу та отримати від 100 до 500 бонусів на покупки

Поділитися проектом